Welcome to Fyna Faryna's blog | Dashboard | Follow
//wonderfulworld
Disclaimer



Assalamualaikum (= Welcome to my comot blogg. Do read, do follow :)


Travel this

Story About Links Stuff


Tagboard




Credits Section


Template By MiaDamia
Inspiration By Lettha
Image by ??
History about you =')
Saturday, 11 May 2013 | 01:08 | 0 Love
ASSALAMUALAIKUM READERS :)

Siapa layan aku? Aku niey siapa? Hantu? Haiwan? Weyyyyyyyyyyy, aku manusia. Aku ada hati dan perasaan lah weyyy. Takpa-ii, aku sabar lagi dengan perangai dia. Tahu tak? Aku teringat semua benda. Benda yang aku ingat tuh, yang aku benci dan sedih sngat! Masa tuh, aku ingat lagi. Sewaktu kita kenal kann, mase tu kite darjah 4. Ada cikgu ubah tempat duduk untuk duduk sama-ii kan? And then, kite rehat sme-ii, kite borak sme-ii, main sme-ii. Sejak daripada tuu, kita buat satu perjanjian yang kite takkan putus hubungan. Mase tuu, happy sngt dapat kau. And then, sign sme-ii. Tapi, sekarang perjanjian tu berubah kepada kata-ii. :') 1 TAHUN KEMUDIAN, kau unn sme kelas dgn akuu. Kita berdua duduk sme-ii kan? And then, kite jumpe dua orang kwn baik baruu. Kau ingat tak? Kita rse happy kann? So, kawan baik kita ada 4 orng. Kita takkan terpisah. Sejak drpada tuu, kau rapat dgn salah seorang kawan baik  baru kau tuu. Nama dia AIN. Aku rse tak sedap hatiii jerp dgn perangai kauu. Kau tahu takk, hati aku luka, sakit sngttt! Kau ade ke rse sakit mcm aku. Aku buat tak tahu jee. Aku sabar lagii. Setiap hari aku tengok kau mesra je dgn diee. Tak berpisah langsung. :') Sokay fareena, be stronggg! Sehari demi sehari, aku selalu perhatikan kauu. Aku berbaik dgn kau, pergi umh kau lahh. Kan?? Perangai kau tak ubah sampai ke darjah 6. Aku asyik perhatikan kauu. And then, setiap malam kan aku selalu nangis sbb kau. Aku rse pilu sngtt. Now, perangai kau berubah gile babi. Kau tahu tak? Aku ingat kau lah kawan baik aku. Tapi, sebaliknya tak. Lagi sorang kawan baik aku nak rapat dan cuba RAMPAS kau dari aku. Weyy, hati niey sakitt. Kau cakap, taknak dah kawan dgn dye. Taknak dah rapat dgn dye. Kau ckp kau pilih aku. Tapi kau rapat jea dgn dye ann? Aku heran dgn kau. Tergamak kau tipu aku. Kau mainkan hati aku. Aku redhaaa. Weyy, lepas neyhh jangan cari aku kalau kau susah!! Get it? :'(

                

Ini Alia, dulu dia baik sngt. Tapi sekarang dye dah berubah :'( Kbye, assalmualaikumm !



| Newer Post